LYCKLIGT LOTTAD

nina o mammabecca
jag saknar dig så att hjärtat håller på går i bitar!
du är MIN lilla bustjej och jag älskar dig så grymt jävla mycket!
jag är så glad att jag har dig, din storebror och din pappa!
Nikolina, du är världens bästa bustjej<3

NI ÄR GULD I MINA ÖGON!

kskfs

jag saknar dig så att hjärtat håller på går i bitar!
du är MIN lilla buskille och jag älskar dig så grymt jävla mycket!
jag är så glad att jag har dig, din lillasyster och din pappa!
Jordan, du är världens bästa buskille!<3

NI ÄR GULD I MINA ÖGON!


hej folket!
idag är det inte lika fint väder ute enligt min mening.
men det duger! :D ingen regn och så är det värme iallafall..
jag sitter här i bikini, var ut och solade på studsmattan tidigare imorse!
så fick jag sms av S.
och nu ska jag gå och möta mina älsklingar!
ÄNTLIGEN! :D
jordis och nina!

ni är det bästa som hänt mig, så jävla glad att ni finns!

och så blir jag så galet lycklig när dom säger i telefonen att dom saknar o älskar  mig!
småpluttar då<3
ni är bäst i världen!

nej, nu ska jag klä på mig sen ringa S!
ska vi busa på studsmattan vi, alla fyra.
och sen i poolen kanske :)

hörs folket!
KISSES
r
:D
ni är det finaste man kan ha!<3


Kommentarer
frida

MIN&MELINDAS POOL :D

2009-06-30 @ 12:22:03
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0