njut medan du kan. låt INGET stoppa dig!

dagen idag har varit helt okej!
träffade mina underbara och var på badhuset med dom.
jag älskar er småbus!
jordan & nikolina<3

nikolina och jag lekte jätte mycket i vattnet, min lilla bustjej!
saknat dig!
jordan och jag lekte massor vi med, i virveln och ute ;)
haha. saknat dig med plutten :)
i barnpisspoolen satt jag och samuel och pratade lite medans barnen lekte!
så mysigt att bara prata lite. <3

sen gick vi och handlade jag lite mumma och sen gick mina änglar och deras far hemåt.
jag funderar på om jag ska åka dit och göra dem lite sällskap, skulle vart underbart :)
men rebecca är lite trött så blir nog datorn & tv:n bara :)

förresten, kommer lite bilder från badhuset sen på nikolina :)
har ju en vattentät kamera, men glömde ta med den ut. så fick bara kort på nina :)<3

livet är faktiskt underbart när jag får vara med folket jag älskar!<3


på fredag kommer marcus och hälsar på :)
skoj!


jag har nog aldrig mött en människa som jag hatar så!
du är så jävla falsk och äcklig. haha.

ångrar att jag ens träffade dig. och offrade allt bra för nått skit som dig. haha, patetiska jävel. HAHA
du är skrattretande.

man ska inte ta till alkoholen.. men det är en enkel grej..
fast du är inte ens värd det, ditt vider!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0