SÅ TA DINA MINNEN OCH FÖRSVINN UR MITT LIV

hello!
jag har precis ätit lite frukost..
och så kommer systrarna upp och skulle göra pannkaka.
så nu ska jag käka lite pannkaka också.
jävla matmonster jag är ;)
IBLAND!
men så är det!

idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska hitta på..
kanske sticker iväg och solar en sväng :)
skulle vara skönt!
sen ska jag hämta en newbody sport-bh också!

ikväll blir det nog kanske film igen.
tycker att det är grymt skönt att bara slappa m. film och bra umgänge :)

KOM HEM!
älskade älskade du
jag ville bara få vara med dig


jag sitter alltid och funderar så jävla mycket.
ibland känns det bra. ibland känns det mindre bra.
idag är det en dålig dag.
kände det redan igår. att någonting var påväg att skölja
över mig som en kall jävla våg. idag kom den.
idag är det ingen idé att försöka vara så jävla uppåt.
då trycker jag bara ner mig själv mer.
idag ska det få vara en skit dag,
en dag när jag bara tänker vara.
jag kan ju inte alltid vara glad?
jag tänker inte låtsas.
idag mår jag skit. så är det bra!




KISS
r
r


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0