SJUKLING!

hejhej!
idag har jag varit på skolavslutning!
kände mig inte så värst taggad eftersom jag knappt har sovit nå inatt och för att jag är sjuk! :/
när jag kom hem från skolavslutningen käkade jag lite frukost eftersom jag inte gjorde det innan.
sen så slängde jag mig på soffan och sov typ en timme.. tills mamma ringde o väckte mig. :(
nu sitter jag här och tycker synd om mig själv för att jag typ inte kommer att orka något annat än att hålla mig inne idag.
ska hyra en film och köpa en JÄVLA massa godis! tycker faktiskt att jag är värd det..
sen får vi se :) tror inte att jag orkar göra något annat, men vi får se :)

samuel,
pallra dig hemåt :) jag saknar dig!

så nu ska jag äta något, är lite små hungrig då!

sen ska jag tvinga mamma att skjutsa mig till hemmakväll! :)

ha en bra skolavslutning o ett bra sommarlov!

ja justia! det blev bråk igår också. SUCK säger jag bara....


KISS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0