SNOKARE

haha.
fyfan va jag tycker att det är roligt att hälften av sandvikens fjortis äckel tjejer sitter och läser min blogg och sen tar det två sek och så smsar/ringer dom DIREKT till S och frågar om han och jag är tillsammans.
och NEJ, samuel och jag är inte tillsammans.
men vi är jävligt tajta kompisar och tycker om varandra jävligt mycket och tycker om att umgås.
SÅ JAG SAKNAR HONOM NU NÄR HAN ÄR BORTA!

jag sitter bara och skrattar när han ringer till mig och säger att ni är sååå jääääääääävla nyfikna så ni lär ringa till honom och fråga.
ni har seriöst inge bättre liv. haha TÖNTAR!


tv nu, och skratta lite till.
för det är KOMISKT!

KISS
r
ksjfk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0