summer dreams

hey!
idag har jag varit på min lillasysters skolavslutning, sedan var jag på murgårdsniornas skolavslutning också!
så fiiina alla var :)
min lilla emmapemma var så vacker så :)
jag hade köpt en rosa ros åt henne, det lilla busfröt :)
det var hon värd!

själv sitter man här och har inte skolavslutning förren imorgon!
jag tror att jag börjar bli sjuk, så jag är inte sådär jätte glad faktiskt.
fryser, förkyld, hosta.
usch, fy och blä! :/
så, ja vi får väl se hur jag känner mig imorgon.
kvällen tänkte jag iallafall spendera med min kära hanna, och det ska bli trevligt tycker jag!

en sak till..

jag ska faktiskt försöka fixa min bloggdesign någon dag.
men jag känner faktiskt att jag inte orkar bry mig sådär värst.
jag skriver, och jag har ju läsare so what? haha.
orkar inte bry mig.
men får se hur det blir med den saken :)

nu ska jag krypa ner under täcket och slumra en stund om jag kan.
är så jävla trött på det här skit vädret! BESVIKEN!

men iallafall. ha en bra skolavslutning och ett bra lov..(ni som slutar idag då!)
ni andra kan ju ha det bra ni med! ;) haha

KISS

jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0