TISDAGEN DEN 16 JUNI

hej folket.
jag sitter här i vardagsrummet och är trött o fryser.
så har precis slängt på mig min nya ROSA fleecepläd. sköönt!
kollar på tv, men det finns inge bra o kika på.
sitter och glor på "tillbaka till aidensfield" nu.
haha. jävla kult program, men inte speciellt bra.
ska kolla på "sjunde himlen" snart. det är iallafall liiiiiiite bättre!

undra vad jag ska hitta på idag då, är ju jävligt bra väder idag.
jämfört med dagarna som varit med en massa jävla regn bara.
får se om jag hittar på något :)
kanske ska träffa pappsen ett tag, saknar honom lite :)
om inte han jobbar då förstås.

nej, nu ska jag gå och göra lite frukost!
ha en underbar dag!
(fan nu gick solen i moln!!! den kommer förhoppningsvis tillbaka snart!)

KISS
r
nf

S
, kom hem nu!
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0