DU ÄR LJUSET I MITT LIV

r
rashfja 

 inatt (osminkad)
jsfhasj
ksjfk
shdjasf
lsajfsa
jfasjfs
jaas
masf

osminkad!
ahfjas
nf

hellu!
imorse mådde jag verkligen skit kasst, blev alldeles vit i ansiktet och höll på att svimma!
blev så rädd så jag grät. fyfan, var de värsta jag vart med om. USCH!

somnade sedan runt kl. 7 och vaknade strax efter kl.12!
följde med mamma, tommy & min moster Anneli in till Ovejansson & Köpis en sväng.
fick en fleece pläd av min moster, ett läppsyl och så köpte vi ett super fint ljus till min mamma på Ovejansson :)
kmr bild!

efter Ovejansson åkte vi till Köpis och där köpte vi lila leggings till syster och nått hårgrejs.
jag fick 2 bh:ar, ett par trosor och ett linne av mamsen!
världens bästa mamma! :D

fkasjk
dsmgds

msdg
jadhasj
Så här stod det på ljuset:
" MAMMA
Du är där när jag behöver dig, du glömmer dina egna bekymmer.
Du är min tillflykt och klippa, med dig känner jag mig trygg.
Kanske borde jag berätta för dig oftare hur mycket jag uppskattar dig,
men du är den jag älskar. Du är ljuset i mitt liv. "


bild på linnet kmr senare! :)


ikväll blir det nog bara film och så :)
vi får se!
ska käka med tha family först.
ha det bra :)

KISS

r
hj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0