utomlands, JA TACK!

KOM HEM!
Samuel, KOM HEM NÅNGÅNG! :)<3


..
Jag vill tillbaka till Egypten, eller åtminstone utomlands!
<3

haha dyk!
Haha, bilden är från en båt i Egypten när jag och Lina skulle snorkla!

Det blåste som faaaaaan, men det var roligt anyway!
Snygg vi är va? ;) haha!


Här snorklar vi och tre andra brudar :)
Det var roligt, men sjukt blåsigt! :/
Och var skit fint under vattnet!
Reven och så.. Jag har knäppt kort, för jag har en undervattens digitalkamera :)

där fick ni lite bilder som jag glömt att lägga ut!

jag är ju fortfarande sjuk, men jag mår bättre idag än igår iallafall!
men jag orkade inte pallra mig ner på studenten..
lite drygt men så är det.
har precis käkat frukost och sitter och kikar på om jag ska införskaffa ett sånt där mobiltbredband eller vafan det nu heter ;) haha!

vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag eftersom att jag är sjuk. det är skit tråkigt att bara sitta hemma, men jag vet faktiskt inte om jag orkar nå annat. undra om det går nån bio idag? hm..
måste kolla upp det ;) haha!
men iallafall. har inte så mycket att skriva idag. jo en sak till!

Grattis till studenten Jessica, Max, Emelie & Pernilla.
Och alla andra med för den delen! :)

Nu ska jag slänga mig på soffan och tycka synd om mig själv!

KISS
r
hj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0