VI ÄR PÅ GÅNG!! VI ÄR LADDADE, VI ÄR TÄNDA!

halloj!
idag var jag, mamma, hanna och samuel till gävle och sen köpis! :)
i gävle på hm köpte jag ett linne, en t-shirt och en mascara :)
sen åkte vi till rusta i gävle och där köpte jag en massa saker till p&l.
en stor ryggsäck, en rosa typ campingstol, en termosmugg, lite hygienartiklar, en akutmobilladdare (heter det så?), batterin och så kanske nått mer? som jag inte kommer ihåg! ;)
sen åkte vi till köpis :) där köpte jag 2 små hårsprayer och ett bronzepuder på hm.
sen köpte jag en stor t-shirt på vero moda :)
samuel köpte ett par shorts, en t-shirt och en rutiga skjorta! :) super nice!!
sen åkte vi hem..

och påvägen hem kom vi på att vi skulle grilla utanför hanna!
så jag, samuel och mamma åkte hem och slängde in alla grejer vi köpt.
sen kom hanna och hämtade mig och samuel. åkte vi och köpte korv, hamburgare, choritzo (stavning?), en engångsgrill, korv- och hamburgerbröd, senap, dricka och öl :)
så åkte vi hem till persson och slog oss ner utanför henne :)
skit nice!
och så fick vi lite musik eftersom dunker och dom spelade på smedsgården också! :)
sen dök pappsen upp och fick sig en hamburgare och en korv också! :) sen skjutsade pappsen hem mig och S.

Och nu sitter vi här, jag och S och ska kolla på film!

ha det bra!!!
KISSES
r
sakfjasjfk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0