falling in love

hej folket :)
nu har jag hämtat hem min dator och tv, känns bra :)
har precis rensat lite och bränt över lite saker till skivor :)
känns bra iallafall!! ;)

jag är riktigt jävla trött nu, funderar på om jag ska sova snart..
men ska vara vaken en stund till..
efterlyst tog precis slut, enda programmet jag tittar på! ;) haha
men så är det..

ska plugga lite matematik här nu jag, för jag har prov imorgon!
sen ska jag som sagt slagga!

förresten, min älskade bror har kommit hem.
och igår städade jag mitt rum om ni ville veta ;) haha!
jag ska göra om i mitt rum snart!
NICE det! :)

hadet bra..

jimmie, du är bäst!
ville bara säga det! :D
 

storebror<3


godnatt,
puss

/
tokfian
jasfjas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0