heeyyy

NY PIERCAD! 
bilden jag ville ha på piercingen funkade inte o lägga ut..
är riktigt sugen på att göra en igen!


nu sitter jag i den här jävla tråkiga skolan igen.
fan va trött jag är! suck!

ska ha info & layout nu.. sen ska jag gå hem, mår dåligt! :/
skit ont i huvudet och känns som om jag börjar få feber :(

alldeles nyss så tog jag bor och la till några länkar till olika bloggar, här på min blogg..
så är lite updaterat där nu :)

nej, nu ska jag väl jobba lite.
skriver säkert ikväll..

puss
tokfian
jasfjas


Kommentarer
Johanna

Får så gärna länka så!;) Bara kul och jag länkar tillbaka! Visste inte att du hade blogg ^^ Trevlans!



Ha de fin fint så hörs o ses vi! ;)



KRAMAR

2009-03-26 @ 14:08:26
URL: http://intesomjag.blogg.se/
lillsis

svar: haha ja de är en tvångstanke att skriva i femtioöringar (aaaaaa) haha

2009-03-26 @ 16:50:59
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0