keep on fighting

du vet aldrig när livet börjar svika.
när vännerna försvinner.
när själv förtroendet ger upp.
när det som legat närmast hjärtat sviker och inte är någon idé längre.
när det du älskar mest av allt inte går nå bra.
och när du inte vet vart du ska ta vägen längre ..

jag känner inte mig själv, jag vet inte vem jag är.
det är något jag måste ta reda på, finna mig själv.
vara säker på vem jag är och i mig själv.

jag har aldrig varit så osäker i mitt liv förut, aldrig.
känns som om huvudet är meeega stort och jag är bara skit förvirrad.
det enda som hjälper är de där 3 timmarna i veckan som jag får göra det jag älskar..
att spela handboll..

imorgon är det bara 1 månad kvar till Orken, och jag längtar så jag tror jag spricker.
det är höjdpunkten på året. underbart!

nej, nu är det dags att ta tag i mig själv.
meeeeer träning! ska bli starkare, vigare, smidigare & få bättre kondition.
börjar efter orken tror jag..

jag vill bara säga till för en underbar helg.
tack!

puss
tokfian
jasfjas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0