nytt material

hej.
nu ska jag hem till s och lämna t-shirtar till jordan o nikolina :)
sen ska jag ner på träningen.. :)



jag är så fruktansvärt besviken på "mitt" lag i söndags.
fyfan, vilken jävla kass inställning. och med den inställningen vinner man
absolut INGENTING. och är inte värd att göra det heller.
jag spelade inte utan var coach, och jag måste säga att jag är allvarligt
väldigt ledsen och besviken. jävligt respektlöst mot erik också.
så en stor fet jävla taggtråd till det..    taggis

jimmie & hanna, ni är äkta vänner :) ni är helt otroliga.
tack för att ni finns och ställer upp.
puss<3
en stor ros till dom..   rosor

träning nu. puss


Kommentarer
Hanna

Du är bäst! <3

2009-03-17 @ 21:39:29
URL: http://hannaperssoon.blogg.se/
jimmie Östlund

du är värd dom bästa kompisarna :D

2009-03-17 @ 21:47:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0