Se på mig..

Se på mig, jag står här framför dig.

O de som hände nu, känns som magi.

Rör vid mig, låt hjärtat stilla sig.

I all oändlighet finns bara vi.

Jag ser våra spår, tror att jag förstår.


Så vill stjärnorna, så vill gudarna.

Högt här ovanför, blev det bestämt.

Att jag älskar dig, som du älskar mig.

Nu vet änglarna att de har hänt.


Någonstans visste jag att du fanns, mitt i min ensamhet rördes min själ.

Himlen log, styrde var steg ni tog.

Såg oss i hemlighet, ville oss väl.

idag är det fest som gäller :)
nice det! :)

nu ska jag slappa i soffan, sen ska jag göra klart lite tills jag, malin o samuel ska hem till samuels föräldrar och göra oss i ordning & träffa hans föräldrar, var sååååå länge sedan!! :)
ILIKE!

puss på er!


malin, du är bäst!<3


R.I.P

Malins morfar,

må du vila i frid!<3



Kommentarer
samuel

det var härligt när vi var hos morsan i går. fint inlägg av dej

2009-03-15 @ 11:07:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0