sjukling!

hallå!

nu sitter man här, sjuk som en galning.

och jag är förbannat jävla trött på att vara sjuk :/
jag tränade i tisdags (fast jag var sjuk!) och det ååååångrar jag stort!
så nu är man fortfarande sjuk, och ska snart ner igen och TITTA på träningen..

och nu vill jag bli frisk för att på lördag är det party som gäller..
och det ska bli skit skoj! ;) dock så skriver jag inte vart, för jag vill helst slippa alla idioter och få vara ifred en kväll..
dock med de folk jag vill umgås med :) så får se, hoppas på en lyckad kväll trots allt!! :)

nu ska jag göra mig i ordning lite till, sen dra ner på träningen o kika som sagt! :)


hadet bra..
puss


tänk att allt kan bli så underligt ibland.
jag önskar bara att du kunde sträcka ut en hand.
ta emot mig när jag faller och bara hålla mig hårt.

jag trodde att det var det du ville..
men jag hade fel, jag vill bara säga förlåt för allt jag gjort dig tidigare.
hoppas att du godtar det ..

sen har jag bara en sak till att säga.
(det här handlar om någon annan än den där uppe!!)


skaffa dig ett liv människa, du är vidrig.
och du kan inte släppa det gamla..
du är avundsjuk på det jag har/haft..
jävla äckel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

är så jävla roligt att du är avundsjuk på mig.. jag som är så mycke yngre.
äckeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!
dra åt helvete!
du är komisk!



BTW, tror jag att samuel klarar sig ändå utan dig!!


Kommentarer
Natalie

Ha ha bara så du vet så är jag helt säker på att Samuel har legat med 511 brudar medans du var i Egypten!!! Tro inte på vad den jävla idioten säger, han kan manipulera vem somhelst! JÄVLA FJORTIS! //Natalie!

2009-03-13 @ 22:58:44
URL: http://psychadelicshit.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0