fimpen i mitt hjääääärta!

jag är skit dryg idag.

först var jag till äckelskolan idag. det sög!
sen drog jag och snyggmalin till pappsen och käka pancakes, sedan tog vi tre bussen till gävle.
där mötte vi upp tobias och gick och kikade lite.
jag köpte en t-shirt, en väldigt urringad t-shirt (orkar inte förklara), puder, nagellack och en super fin t-shirt till min saaambo :)
härligt det, sedan åkte vi hem (bil med tobias)..
tobias drog förbi american med mig (PIZZAPIZZAPIZZA!!!) sen åkte jag hem och käkade PIZZAN
och nu sitter jag här.
ska väl ta och göra lite svenskarester (blä!) sedan packa upp lite ur resväskan kanske?
och sedan kika på grease! igen..
jag är kär i den filmen :)

jag ska in till hm i gävle igen senare i veckan (antagligen?)
och köpa vääärldens finaste tunika och tights åt lilla nikolina :)
och skiiit snygga bralls åt jordis :)
bortskämda, JAAA! och mer därtill!
men så ska det vara! iallafall med clothes!
buuuuuus!<3

nu ska jag som sagt göra everything jag skrev där i mitten någonstans..
ha´t bra :)

fimpen i mitt hjääääärta!
--

borta bra men hemma bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0