.........

fix it

får se vad som händer ikväll.
känner mig inte super taggad på att göra något, men aja.
det är väl som det är.
kanske sticker ner på stan en sväng efter jag käkat.
ska käka fläskfilé och nå potatisgrejer. mums filibabba! :)
hihi

men så är det.
jag var till mormors stuga idag.. mysigt.
mamma hämtade mig hemma hos hanna runt lunch.
jag gick och mötte hanna & emma i natt, gick från örta ner till stan.
sen gick jag och hanna med emma hem en bit.
sen blev vi jagad av en jävla bil full med killar.
inte speciellt roligt.
så gick vi hem och gjorde makaroner.
somnade runt 03.00 tror jag.

seg idag.

nu ska jag kika på massa kläder på internet.
hoppas jag hittar nått fint.
puss
rebecca


oooooh suck säger jag bara.
förhoppningsvis blir det bättre snart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0