finns inte tillräckligt med ord

ooh,
nu sitter jag här i jimmies lägenhet.
längtar till efterlyst börjar, vilket är om cirka en kvart.
inte direkt länge tills dess. haha.
menmen.

idag har jag och jimmie hjälpt hans mamma och niklas med ved och hästskit ;) haha
åkt traktor, haha.
var så jävla skönt och bara glida runt och inte ha en aning om vad klockan var.
bara vara.
"Tjejen" ska få föl snart (tror dom) så det måste vara någon hemma hela tiden med henne, så då var vi lite snälla och hjälpte till med det som behövdes göras..
(Tjejen är en häst *såklart*)

skolan rullar på..
jag är fruktansvärt skoltrött.
vill bara ha sommarlov NU
men det kommer snart, snaaart.
bara att vänta.

men nu ska jag slänga mig framför tv:n med en chipspåse. HAHA
jävlar vad jag är onyttig.
dags att skärpa sig snart..
ska börja nästa vecka, för då drar försäsongsträningen igång!
fast jag har ju faktiskt tränat varje vecka hittills också så.

nej som sagt. tv:n nu.

hej
/tokfian
me!
 
livet kan förändras så jävla snabbt.
ibland hinner jag inte med, och det är bara jobbigt.
jag sa för någon dag sedan att jag inte har vågat tänka efter och se vart jag står i livet nu.
kanske är dags att göra det?
kanske är dags nu..
jag känner mig inte redo.
men nu är det fan dags innan nått går åt helvete!

None


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0