lägenhet kunde man ju glömma. KÄRRINGJÄVEL

är på kasst humör nu.
vi fick inte lägenheten..
idioten (tjejen) som bodde i lägenheten hade ju lagt ut den på blocket.
och hon hade fått två intresseanmälningar från två olika par. jag och jimmie var ett par.
det andra paret hade ringt före oss så dom fick kika före. men dom var inte intresserade av den.
så igår fick jag och jimmie åka dit och kika. vi blev kär i den DIREKT!
(så det var så gott som bestämt att vi skulle få den!)
idag ringde tjejen som bor i lägenheten upp och säger att det andra paret hade ångrat sig o ville ha lägenheten.
vi blev tokiga för om dom säger nej först kan dom ju inte bara ångra sig sen.
iallafall så skulle dom få den..

sen ringer jimmie upp till tjejen med lägenheten och säger att vi kan lägga in en handpenning om vi får lägenheten.
då säger den där jävla bruden att det var inte ens det där paret före oss som skulle ha lägenheten UTAN tjejen med lägenhetens KOMPIS som hon hade frågat (innan hon la ut den på blocket) om hon ville hyra den.
så då fick kompisen den ist för att det hennes jävla kompis.
snälla nån, tänk före jävla cp.

vi blev ju as glad att vi hade fått lägenhet i S-viken nu ju. och så ger hon den till någon annan nu ist.
jävla kärring fan! som dessutom inte ens stod med i kön till lägenheten..
så jävla kass stil. så jimmie blev as arg och skällde ut henne :) haha.
tänk vad min älskling är bra.
iallafall så blev det inte den lägenheten. så nu är det bara att sätta igång att leta igen!

byta samtalsämne nu då..
ikv har jag träning. jag ska inte vara med för jag har ont i naveln.
gjorde illa den inatt. jävla klant ;)
men iallafall.
så sen efter träningen ska jag hem till kärleken i hofors.
och slappa. han är och hjälper sin mamma med att stapla ved. fyfan

nu kommer iallafall mamma och hämtar mig.
hörs.
pussen

rebecca rooth
jag



Kommentarer
frida

sv: love u 2! <3



haha okeej (; oth eee bäst ;'D

2009-05-14 @ 15:59:27
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
jimmie Östlund

vi gör ett nytt försök och leta lägenhet :D

älskar dig <3

2009-05-14 @ 18:26:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0