lägenhet på G nu!

hej!
idag var jag och min kärlek jimmie och kikade på en lägenhet.
det var den snyggaste lägenhet jag någonsin sett!!
imorgon får vi reda på om den blir vår för typ ett år..
tjejen som bor där nu, ska bo i USA (tror att det var där..) i ungefär ett år.
så nu håller jag tummarna för att den blir vår! :)
isf flyttar vi in i juli-augusti nångång!
lägenheten var typ nästan helt renoverad!
köket var sprillans nytt, så jävla nice!

iallafall..
nu ska jag umgås med min lillasyster (världens bästa syster!!) och vi ska kika på film!
sen kl 21.00 blir det Grey's anatomy och sedan kl 21.55 blir Fråga Olle!
så jävla king program! :)

suger ju att vara utan min älskling inatt, han är hemma i hofors eftersom att jag skulle vara med min syster ikv!
sover utan honom första natten i natt på AS länge!

och så vill jag bara säga..
STACKARS ALLA SOM FÅTT GÅ FRÅN SANDVIK!

nu ska jag umgås med sis,
pussen.

jimmie östlund
, jag älskar dig av hela mitt hjärta.
du är underbar, min kärlek
!
hjääärta


Kommentarer
frida

<3

2009-05-13 @ 19:55:10
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
frida

sv: ja jag vet att du har d :p

2009-05-13 @ 20:06:04
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0