LIVET LEKER!

hej folket!
hoppas ni hade en trevlig kväll/natt :)
jimmie och jag var först hem till mamma och tommy och käkade med de & min kära moster igår.
mums!
sedan stack vi vidare hem till min gullfia hanna och träffade henne och massa folk!
mycket trevligt! :)
sen drog vi vidare till hofors och träffade jimmies syster emelie och hennes kompisar.
så pratade jag och emelie ett tag sedan drog jag och jimmie hem för då blev han lite trött.
så kikade vi på film och bara myste! :)
super kväll, och lugnt o skönt!

och nu ska jag och min älskling till mormors stuga o grilla!
bara mysa och ta det lugnt!
underbart.
ikv får vi se vad som händer! :)

ta det lugnt i helgen people!

puss
/tokfian




jimmie östlund, du har vänt upp och ner på mitt liv.
totalt! men till det bra, du är så jävla underbar.
tack för att jag får dela allting med dig.
du är bäst!
du älskar mig för den jag är, och jag älskar dig för den du är!
tack för att du finns i mitt liv.
/ din, bara din Rebecca!
hjääärta

None


Kommentarer
jimmie Östlund

Älskar dig så jävla mkt gumman min vi för alltid <3<3

2009-05-01 @ 13:41:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0