stark?

utan dina andetag..


ingen ser och ingen vet
hur du lyser och hur du fångar
upp min skugga när jag är svag.

jag ska skrika ut ditt namn,
så alla vet.


jag är så förvirrad.
jag vill bara skrika rakt ut.
stå på en klippa och bara SKRIKA.
sen skrika dig rakt i ansiktet.
låt mig vara. skrika i allas jävla face, LÅT MIG VARA!
ni kommer aldrig att förstå mig, ni försöker inte ens.
ni ser bara det ni vill se. erat jävla tunnelseende.
isåfall kan ni lika gärna låta mig vara, jag klarar mig själv.
jag har igenom mer än vad någon tror!
för ingen vet egentligen, ingen ingen vet!
bara låt mig vara ifred..
jag klarar mig själv, det har jag gjort en lång tid nu.
så sluta tro att jag behöver er nu, det är försent.
alldeles försent!

sparka på den som ligger, det är enklast så va?

ensamyeah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0