summer dreams

idag kanske det kan bli en bra dag.
känner mig riktigt seg i huvudet.
men det är fint väder ute, och jag kan ju ändå passa på att vara ute (jag är ju iallafall redan förkyld pga de där jävla pollenskiten) . så varför inte bli lite mer förkyld av pollen då?!

igår åkte jag och jimmie och hälsade på babben och marcus.
babben är ju så underbart sööööt.
sen så skulle vi vara barnvakt åt honom igår, men vi kanske ska vara det idag ist :)
det blir toppen!
jag ääääälskar ju kids!
och har ju bott med 2 barn, så jag är väl van kan man säga. haha

menmen, nu ska jag sticka och göra mig i ordning.
ska vara i sandviken 10.00.
sen börjar skolan 12.15 :(

helgen kmr bli bäääst iallafall.
och imorgon sticker jag till huvudstaden, fyfan vad jag längtar.
jag älskar stockholm! :D

hej svejs
rebecca rooth



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0