lyckligare än någonsin

helgen har varit helt underbar, helt jävla otroligt underbar.

har tillbringat dessa lediga dagar tillsammans med de närmaste.
mormor, Lennart, mamma, Tommy, Moster Anneli, små systrarna och min kärlek!

har varit i mormors stuga i Bovik både fredags och igår :)
grillade hos mormor i stugan i fredags och grillade hemma hos mamma igår! :)
sen stack vi hem till jimmies pappa och kikade på robinson med anette, dennis, victor och jimmies pappa såklart :)

idag har jag och jimmie varit duktiga och städat ;)
jimmie håller på tvättar förfullt och jag har dammsugit, torkat golv, bäddat och dammat :)

nu ska vi sticka ner till jimmies pappa och hämta en gammal byrå som jag ska måla om och sandpappra (stavning?) ;)

sen sticker vi in till sandviken! :)
hörs!

pussen
/
tokfian
jag
None

jimmie östlund, du lyser upp mitt liv.
tack för att du finns!
jag älskar dig
rosor


Kommentarer
jimmie Östlund

you are the one for me baby :D and the only one <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-03 @ 14:58:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0