Förhoppningsvis ny mobil idag!

hallåå! :)

nu sitter jag här igeen ;) haha! :)
har ätit frukost för ett tag sedan, och nu sitter jag som sagt bara här och har tråkigt :)
lillasyster lina sover, och mamma & tommy sitter i köket och pratar :)

ska gå och prata med mamsen om mobilen och abonnemanget nu snart ;)
tror jag skulle få beställa den idag :)
I LIKE!

frågan är bara vad jag ska hitta på idag??
älsklingen jobbar 12-timmars idag också. så han slutar inte förren typ 17.15-17.30 :(
tråkigt! men när han slutar ska vi iallafall kolla på filmerna vi inte hann se igår :)
den här såg vi igår (vi har sett den förut också!)

Jeepers Creepers
1



De här ska vi se ikväll :) (Jeepers Creepers 2 har vi också redan sett .. Men inte Spårlöst försvunnen)

Jeepers Creepers 2
:)

Spårlöst försvunnen


Hoppas Spårlöst försvunnen är bra :)
Jag vet ju att de andra är bra :)

Någon som har sett Spårlöst försvunnen? :)
Är den bra?

Nu ska jag gå och prata med mamsen om mobilen :)
Pusspuss


Familjen är det vackraste i livet!


Kommentarer
Tobias

Trevligt :) går övningskörningen bra då? :D

2009-11-01 @ 12:52:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0