Photoshop idag IGEN

Hej folket!

Hade en bra idag igår :) Pratade med min lilla prinsessa Nikolina :) Hon är underbar!
"saknar dig Becca" - "Nina älskar diiiiiigggggg!"
det är kärlek det!

Just nu sitter jag i skolan och har Fotografiskbild :) Lite halv tråkigt..
Sitter bara och leker i Photoshop.. så är det.
Efter den här lektionen har jag 3 timmars håltimme.. suck!

Sen idrott och Administration A :)
Ikväll ska jag övningsköra (säkert till mormor!!!!) sen träna.
Underbart! Men jag får inte ha linser eftersom jag fått en smäll på ögat (matchen i söndags!!!!) och ser lite dåligt och är svälld.
Men vi får se hur det går att träna utan att ha linser? Lite svårt kanske.
Ser ju inte så jävla bra på långt håll ;) Dessutom är ju vänster ögat svällt, och jag ser lite suddigt så.
Men jag ger det ett försök :)

Nu ska jag fixa lite bilder i Photoshop :)
Duktig jag!
Ha en bra dag everybody!
Puss

Den här bilden gjorde jag om förra tisdagen
Och knäppte för nån vecka sen..


OCH FÖRRESTEN!!
Grattis Michaela Sundqvist på födelsedagen!
Nu börjar du bli gammal du ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0