Guitar Hero - Match

hej folket :)

sitter här vid datorn och läser lite bloggar :)
samtidigt som jag sitter och pillar lite på min nya mobil :)
riktigt nice mobil ;) menmen :)

idag har jag match (hemma) på hammar kl. 13 mot Rättvik :)
SUPER NICE & SUPER NERVÖS!
så är det. ska börja tagga lite nu :)

igår så var jag till Falun med p93orna och skulle kika när de spelade MED Falun MOT Borlänge.
De förlorade ganska stort, men gjorde ändå en rätt bra match med tanke på att de inte spelat med varandra någonting i princip tidigare...
Lucas (målvakten för Falun (från Sandviken)) han gjorde en GRYM match :)
Och därför så kom Faluns herrars tränare och frågade om han ville komma ner och träna med dem och ev. spela matcher också :)
Riktigt stolt över Lucas är jag nu faktiskt ;)

Efter matcherna (såg herrarnas match före p93ornas..) åkte vi hem..
Och jag var väl hemma runt 18 :)
Strax efter de kom älskling hem (han hade varit till Gävle o tränat) så han duschade och jag skjutsade syster till Lovisa :) Sen så åkte jag och älskling hem till Evelina & Jesper och spelade Guitar Hero och umgicks :)
Riktigt riktigt trevlig :) Men det har vi ju jämt tillsammans :)
Kommer ev. bilder sen :) Evelina har knäppt ;)

Nu ska jag försöka äta lite frukost, packa matchväskan och bara slappa framtills strax efter 11 när jag ska åka till samlingen :) Har samling 11.30!

Ha en toppen dag allesammans!
Och KOM & KIKA NÄR JAG SKA SPELA IDAG! :)

Puss
Rr

Jag på
Kopparcupen -09 i Falun :)


Kommentarer
Tobias

Lycka till :D ni vinner lätt!



Tack!

2009-11-08 @ 12:11:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0