helgen har varit BÄÄSSSST!

tjaaaa ;)

igår spelade jag match, vann med 24-17 mot AVESTABROVALLEN! :)
aass nice :)
idag känner jag mig som ett slakt i kroppen, ont ÖVERALLT!

menmen, så ska det vara :)
jag sitter i skolan nu och ska jobba med "min drömaffär".
kan nog vara helt okej :)

ikväll ska jag träna med herrarna här i sandviken, kul kul :)
(om jag kan röra mig, har ju så gryyyymt ont i kroppen!!!)

så är det. Samuel jobbar ju eftermiddag hela veckan, vilket innebär att vi typ inte hinner ses så mycket i veckan :)

I lördags var jag, älskling, jesper och evelina till Kilafors till Norrfly :)
Dårhuset i Norrfly! Vi var där och försökte få kontakt med andar och knäppte kort och filmade :)
Fick bra utdelning faktiskt :) Lägger kanske in lite kort sen :)

aja :)
men hoppas ni haft en bra helg.
nu ska jag jobba.
puss
rebeccx



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0