lägenhetsfix imorgon

halllllååå där :)

sitter här och kikar lite grejer :)
ska äta nu, mos & korv tror jag minsann att det blir :)
imorgon ska nog jag och kärleken fixa lite i våran lägenhet :)
vi ska tvätta lite, sen ska vi nog sätta upp nå tavlor oså :)
hoppas på att vi får tapetserat efter nyår :)

så vi verkligen kan fixa till det.
men vi trivs ju lite sådär i den lägenheten vi har nu.
den är lite för liten tycker vi.
vill ha en större 3a eller en 4a :)

men det får vi fixa längre fram :)
den vi har nu, duger så länge :)
sen ska jag nog ta dit massa av mina grejer :)
har ju bott hemma hos mamsen nu, men är nog dags att börja flytta över lite av mina grejer till älskling nu :)
iallafall kläder, byrå(kanske) och min nya (skit snygga!)matta (den ska vi ha i vardagsrummet!) :)
vi får se :)

nu ska jag iallafall äta :)
vi hörs sen

ciaaoooo


Kommentarer
Tobias

Vad bra :) jo det går bra för mig med, är på slutspurten nu :D

2009-11-02 @ 00:06:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0