Sjuk, vaccinets FEL

Hej folket! Hoppas allt är bra med er :) Igår tog jag svininfluensavaccinet. Och idag är jag SJUK! Jag har feber, frossa, jätte ont i huvudet, mår illa och jätte ont i höger armen.. Någon av er som tagit vaccinet som blivit jätte sjuk, eller inte känt någonting alls? Iallafall så blir jag hemma från skolan idag. Ska dock försöka gå ut och ta lite luft senare.. :) Igår var jag till köpis med Johanna och Felicia :) Mycket trevligt! Och Flisan är ju världens gobit :) Jag hade en mycket trevlig dag iallafall :) Ne, som sagt så blir jag hemma idag. Framför Rena Rama Rolf eller nått ;) Nu ska jag försöka sova en stund till. Men vi hörs kanske senare. Puss rebeccX (Jag skriver från mobilen.) Jag är så glad att jag har mina vänner. Världens underbaraste vänner som alltid ställer upp<3 Tack för att ni finns<3 jag ÄLSKAR er<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0