This is me

hallåååå!

nu sitter jag här i skolan.. längtar tills lektionen slutar om 15 min! :) underbart!
jag har fotografiskbild för tillfället, det är lite halv tråkigt mot slutet av lektionen.. hm
efter den här lektionen har jag håltimme, och jag ska plugga rester!!
kul, näääää!

sen ska jag hem och hämta träningskläder, sen börjar jag 13.15 igen :)
med idrott då vill säga :)
jag ska ha "nätspel" som det så fint kallas, det innebär att vi ska spela olika nätspel då..
Som tex. Pingis, volleyboll & badminton.. Finns det några fler? haha :)

Hoppas det blir kul iallafall :)
Nu ska jag iallafall, kika lite här på datorn.
Och sen slutar jag, YES! :D

Ikväll har jag träning (efterlängtad som TUUUUSAN) :)
Före det ska jag övningsköra också :) ME LIKE!

Nejdu, nu ska jag som sagt kika lite här på datorn.

SEE YAA!

Puss
rebeccX

justia, jag har lockat håret idag ;) nöjd :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0