Your smile is heavenly

heeejjjj! :)

sitter i skolan nu, har Svenska B ..
Pratar om Beatles och Paul McCartney.. :)

Efter den här lektionen har vi håltimme till 13.15.
Då ska jag, S & Evelina ner på stan.
Jag och S ska betala en grej på guldfynd :)
Och sen ska jag få en tunika/linne av min älskling, från B.young (jag la undan det igår).
Super fin :) Ska ha den och paljett tights på nyår :)

super fiiiiiiiint :)
ikväll ska jag slinga håret och sedan bara ta hant om mig själv.
bara JAAAAG!

så är det.
Ni får ha det så bra, så hörs vi när jag skriver igen :)

puss
rebeccX



Kommentarer
Book Antiqua UF

Hej! vad roligt :D 120 kronor kostar den och finns i svart och vit också :) finns även med andra citat. Om du skickar din mail till oss så kontaktar vi dig så fort vi har fått in våra 25 första mössor. Tack för ditt intresse!

2009-11-27 @ 14:00:57
URL: http://[email protected]
Book Antiqua UF

det ska vi absolut göra! Om du har några andra frågor eller funderingar så får du gärna maila oss :) Ha en fin fredag

2009-11-27 @ 16:07:58
URL: http://bookantiquauf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0