Kors i taket!

ksjfs
Kors i taket!
Min älskling har köpt en ny vinterjacka!
Dessutom en riktigt snygg!
(Han hatar att köpa nya kläder!)
(jag är dock lite osäker på om det verkligen är den där jackan på bilden!)

Men ibland så ;) haha!

Sitter och väntar på honom nu!
Saknar mitt hjärta! Jag har ju sovit hemma i natt!
Igår var vi till valbo! :)
Vi köpte nya jeans till både Jordan & Nikolina.
Och så köpte vi strumpor åt dem, och Nikolina fick en ny filt till hennes vagn :)
Älsklingen köpte också en skiva åt oss :) VOLBEAT!
Är lite roligt att ha en köpt skiva med ;) Annars blir det mycket brända! ;)
Vi köpte massa mer också! Dock kommer jag inte ihåg allting? :P<3

Så är det! :)
Ikväll så har jag träning, I LOVE IT!
Före så ska jag och mamma ut och övningsköra lite :)
Jag känner mig riktigt säker nu när jag kör! :)
Underbart!

Nu ska jag kika på lite tv och vänta på kärleken!
Ha en bra dag!
Puss
älska
Barnen är äntligen hos oss igen!
Jag älskar er av hela mitt hjärta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0