TODAY 21 oktober

Halloj! :)

Nu sitter jag här hemma och har lite smått tråkigt.
kikar på nå förlossningsgrejsfyran.
riktigt intressant faktiskt :)

Idag har jag varit till plugget en sväng.
blev inte så mycket klokare av det.
menmen :)

Sen hämtade älskling mig vid badhuset.
för vi skulle hem till mig och äta och hämta träningskläder för vi skulle gymma :)
MEN
vi trodde inte vi skulle hinna gymma så mycket så vi struntade i det :) (samuel jobbar ju eftermiddag nu!)
så åkte vi hem till mina svärföräldrar istället!
var bara samuels mamma hemma :) men det var iallafall trevligt att sitta och prata lite :)
Både hon och samuels pappa är super trevliga mot mig :)

Nu ska jag sitta och kika efter lite mobiler.
Ska nog önska mig det i julklapp.
Fast jag vet inte riktigt! Vi får se :)

Aja, jag skriver väl kanske lite senare.
Jag tycker att det är lite tråkigt när jag bara kan lägga ut samma gamla bilder hela tiden, eftersom jag lyckats slarva bort USB-sladden och laddaren till kameran ;) haha!

seee yaaaa!





Kommentarer
emma

åh mysig bild (: vad sysslar du med ikväll?

2009-10-21 @ 22:24:19
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0