handboll är mitt liv & Ringo är världens bästa tränare!!!

heeeey!

matchen igår gick väl helt ok! förlorade dock med 21-20 :(
jag gjorde dock 9 mål och jag är helt sjukt nöjd med både min och lagets insats! :)
det var riktigt jävla skoj att spela igår! jag älskar handboll!

idag har jag varit ner på hammar och coachat! :)
syrrornas lag har spelat match! dock så förlorade de.
men emil (målvakten) gjorde en GRYM insats.
riktigt stolt :)

och ikväll...
ja, ikväll ska jag och kärleken hem till jesper och evelina!
blir nog film, lite dricka och bara umgås! :)
riktigt skoj :)

imorgon är det träning som gäller :)
I LOVE IT!

sen bara slappa :) (har så ont i kroppen!! åkte på några smällar igår!!! men det är bara underbart, för då vet man att man lever!! ;))
nu ska jag iallafall lyssna på lite musik.
vänta på älskling (han är & fiskar!), duscha och käka :)

Hoppas ni får en underbar kväll!
/ Rebecca


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0