Käk & filmkväll med underbara människor :)

Heyy! :)

Nu sitter jag i skolan och jobbar lite.
Har näthandel, booooring!
Vad har ni för er då? :)


Idag händer det mycket! :)
Ja eller en del iaf :)
Efter skolan ska jag och Evelina åka och hyra film :)
Sen ska Evelina hem till sig, och jag till mig :)
Haha! :)

Sen kommer Evelina & Jesper hem till mig och älsklingen :)
Så ska vi kika film, och käka lite mat tillsammans :)
Riktigt riktigt trevligt! :)

Så är det :)
Nu ska jag och Evelina FÖRSÖKA jobba ;)
Ha en bra dag :) Så hörs vi KANSKE senare :)

Pusspusspuss!



Kommentarer
´malin

Ska jag vara ärlig så har inte jag skrivit sötnos till honom. Jag skrev att han skulle ge fan i att skriva sötnos till mina vänner och att han skulle ta vara på dig! helt ärligt! Jag tycker bara synd om dig , om jag ska säga sanningen så gjorde jag först allt för att göra dig sur, det var därför jag skrev till Samuel. men nu orkar jag inte fortsätta hålla på nå mer! Han börjar gå över styr och det tycker jag inte om.



Jag har tyvär tagit bort dom. Men Karin kanske har kvar på facebook som han skrev, för han skickar privata meddelanden. Kan höra med henne. Men om han skriver nå mer så LOVAR jag att visa dom för dig. För jag har inte svarat på hur länge som helst när han har skrivit!



Men hoppas att ni har det bra tsm :)

2009-10-02 @ 10:48:44
URL: http://malling.blogg.se/
Johanna

yes:) de var bodyn från dig, den har hon idag med:)



allt bra? hääärligt m detta fina höstväder!!! dock mindre kul o va förkyld!!

2009-10-06 @ 09:38:34
URL: http://mylife-mydreams.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0