Sluta lura studenterna på pengar!

Ååååh så arg jag blir på SYNSAM! Har jag köpt SVINDYRA linser hur länge som helst.
Men så igår tänkte jag att; nu ska jag beställa billigareinternet! (har inte velat gjort det förut, utifall jag inte har kunnat haft dem!!). Efter mindre än 24 timmar dök de upp. Och så är det EXAKT samma J*VLA linser som jag köpt från Synsam. Förutom att de var en annan förpackning!

ALDRIG MER SYNSAM SÄGER JAG BARA!!!!!!!!!!


nu ska jag kolla på tv, äta popcorn, halvt grina över att jag inte har sexan=ingen möjlighet att kolla på fotboll ikv! :'(

blir efterlyst iallafall..
aja, ha en underbar kväll!
pussen

you're the best I have!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0