world cup, match & svärföräldrarna

tjaooo!
var på world cup (bandy, för er som inte vet. EVELINA DAHLÉN TILLEXEMPEL!!! ;D) med pappa & S i igår/natt.
kom hem runt ett.
kollade på saik-dynamo moskva
sen kollade jag på bajen-jenisj (stavning??)

ikväll ska barnen hem till farmor & farfar.
som de har tjatat (kidsen alltså!)  ;)
känns så skönt att det tycker så mycket om att vara med farmor och farfar.
har ju inte alltid varit så, pga av vissa saker..
men mina svärföräldrar är underbara :)
tycker jätte mycket om att vara där hela familjen och bara mysa! :)

så ikväll blir det nog kanske bandy igen med älsk :)
så det är bäst för saik att de är bra ikv ;)

På söndag har jag match!
Alfta, hemma kl. 13.00 på hammar!
Kom och kolla vettja! :D


nu ska jag och evelina jobba med näthandel B! :)

kramis
älska



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0