Babyboy

öööjjjjj!

Nu har jag ätit pizza! Mums!
Var riktigt gott, men nu är jag föööör mätt istället! ;)
Får skylla mig själv!
Imorgon ska jag in till köpis och köpa en jacka!
Äntligen! Någon som har nå tips på vad jag ska köpa? :)
Jag har nämligen en rejäl idétorka när det gäller kläder överhuvudtaget!
Jag vill ha nått nytt, snyggt och nice!
Så vi får väl se då :)
En jacka ska jag iallafall köpa imorgon om jag hittar någon!!

Nu ska jag bara läsa lite bloggar och vänta tills min kärlek dyker upp!
Han är ju ute och fiskar och deras båt gick typ lite sönder så, det går väl sakta men säkert hem :)
Och när han kommer hem så ska vi kika tv, sen film och smaska på chips & dipp!
Mumma :)
Och så massamassa myyyyyyys!<3

Ha en underbar kväll allihopa,
Kramis

jag älskar dig
samuel pettersson<3

Det finns så många saker jag skulle vilja säga till dig.
Ibland känner jag mig bara så arg, så arg, besviken och ledsen.
Både på mig själv och på dig.
Jag vet inte vart jag ska börja.
Och när tänker du lyssna på mig? Just nu känns det som om att det aldrig kommer att hända.
Det kanske är bäst så? Att du aldrig lyssnar på mina ord.
Och aldrig får höra vad jag egentligen tänker.
Du kommer aldrig, aldrig förstå mig. ALDRIG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0