Underbart fin höstdag, nyshoppade jackor & jag är bara allmänt glad!

Hej!

Nu är jag hemma från Köpis :)
Gick jätte bra att köra dit :)

Aja :)
Jag träffade Yttis där, och så träffade jag Frida & Simon :)
Nice det :) Jag har ju aldrig träffat Simon förut så det var väl trevligt!
Inte för att vi sa något annat än hej till varandra?
Men ändå ;) haha!

Så är det :)
Lina och jag sprang runt där och kikade på lite kläder oså!
Oj va mycke fina stickadekoftor det finns i år :)
Kan lova att jag ska åka dit nästa helg och kika lite :)

Iallafall så hittade jag en jacka först, men den var lite kort så jag köpte den inte.
Och gick o pratade lite med mamma om den ;)
Så tyckte mamma & tommy att vi skulle ta en fika.
Jag tog varm choklad med vispgrädde, och ÄVEN daimtårta m mjukglass! ;)
Haha, blev lite väl mycket! Men vafan, det är gott :) Även fast jag inte åt upp all tårta :)
Lina tog en chokladtårta m grädde, och varm choklad med marshallows :) Mumma!
Tommy tog en kaffe, och mamma kaffe & morotskaka :)

Efter det så gick jag tillbaka till Intersport och skulle kolla på den där jackan som var lite för kort.
Och då ist så hittade mamma en höstjacka som jag tyckte väldigt mycket om :)
Så den köpte jag :)
Lägger in bild längre ner!


Sen åkte vi till Stadium och skulle kika på tights (som Lina ska ha när hon springer) :)
Hittade dock inga!
MEN!
Då hittade jag en vinterjacka OCKSÅ!! :D
Jippi!
Så då tyckte min snälla mamma att vi skulle köpa den också! :)
Lägger in bild längre ner!
Justia! Jag träffade Linnea Fahlberg och hennes mamma ÅsaStadium också! :)

Iallafall så är jag hemma nu :)
Och sitter här inne i mitt rum och känner doften av en underbar lasagne som mamsen har i ugnen :)
UNDERBART!

Så nu ska jag ut och äta snart :)
Ev. hjälpa till och duka :)
Hör att mina bus systrar håller på låtsas bråkar därute ;) haha!

Men snart kommer min babyboy hem från jobbet!
ÄLSKAR DIG SAMUEL!
Mat nu :)

Ha en bra kväll!
Kram


Vinterjacka/Dunjacka
Stadium - Warp
799 kr


Höstjacka
Intersport
700 kr
(Rea)

Skriver eventuellt senare, beronde på vad jag och älskling ska hitta på!
<3


Kommentarer
Ellinore

Vilka snygga jackor! Måste du vara nöjd efter din shoppingtur:)

2009-09-19 @ 19:26:51
URL: http://elliseen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0