Ny dag, nya upplevelser

Hej folket!

Hoppas allt är finfint med er :)
Med mig är det bara bra :)
Sitter här i skolan nu och har Svenska B.
Alltid lika j*vla tråkigt :/

Läste nyss stinalees blogg :)
Tror faktiskt att hon har blivit eller snart blir mamma :)
Hon har ju inte skrivit i bloggen på någon dag nu :)
Olikt henne, så hon är nog på BB :)
Älskar hennes blogg anyway :)

Nog om det! Igår var jag, Nikolina, Jordan & Samuel på badhuset och busade.
Åååh vad jag älskar er!<3
Super mys hade vi :)
Sen kom mamsen och hämtade mig, och jag åkte hem och åt :)
Sen övningskörde jag från hammar till Bovik, till mormor vill säga :)
Gick super det! Sen körde jag hem igen, till träningen på hammar vill säga..
Sjukt roligt att det var så mycke folk :) Och jag tycker att det är UNDERBART att Ringo är där och tränar oss.
Han är BÄÄSST!

Så är det :)
Nu ska jag försöka göra lite på vårat arbete här på Svenskan.
Ha det bra.
Kramis

(YEESS, HAN GICK VIDARE! :D)


Förresten, till "Anonym":
Det heter visst studiedag för eleverna också :)
Bara så du vet liksom, SOPA!



Kommentarer
Madelene

Jätte fin blogg....Så du har bonusbarn? det har jag med hihi...Kolla gärna in min blogg

2009-09-23 @ 12:37:35
URL: http://metrobloggen.se/madelennee
Anonym

Nej, det gör det inte! Studiedag är när lärarna gör något speciellt och att dom studerar. Studerar du också med lärarna eller?! haha.

2009-09-24 @ 16:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0