Nyklippt och väääldigt nöjd!

Heyy!

Nu sitter jag hemma!
Jag har städat idag, så nu har jag flyttat typ allting in till det nya rummet.
Förutom garderoben och byrån. Men det tar jag imorgon eller onsdag!
Jag vill iallafall tapetsera om, så ska väl kanske ut med allting igen sen :)
Får se vad det blir för nå.. Svart & vitt eller svart & rött eller nått sånt :)
Vi får se :)

Imorgon natt åker mamma och dom till Tunisien, tycker att det är jätte jobbigt att jag inte får följa med!
Skulle vara så underbart skönt att få komma bort ju.. Men men.
Kanske blir nästa höst om jag har tur :)
Mamma och Tommy har pratat om Thailand.. Men man vet ju aldrig med dem ;) Haha! :)

Justia, jag har ju klippt mig idag också ;)
Glömde jag nästan bort ;) Haha :)
Så här blev iallafall resultatet:

Jag är iallafall sjukt nöjd :)

Nu ska jag kika lite tv.
Sen kommer älsklingen snart :)

Hadet bra :)
Puss
asjfkasf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0