Familjen är det vackraste som finns!

Heeej!

Sitter i skolan nu, är skit trött! :/
Har fan sovit skit mycket i helgen, men är ändå trött..
Skit konstigt :S:S

Aja :) Sitter och har Svenska B nu iallafall :)
Jag, Evelina, Rickard och Kigge sitter och kikar på Oliver Twist.
Är för att vi ska göra nå arbete på svenskan...

Men Evelina, Kigge & Rickard bara sitter och är dryga ;) haha!

Nu ska jag kika lite film, slutar om en halv timme.
Puss
älska
Idag åkte barnen hem till deras mamma.
Jag saknar dem redan<3

Igår sa Nikolina så här till mig:
Mamma Becca, jag kommer sakna dig!
(Vi pratade om att hon skulle till sin mamma)
Och sen imorse sa hon:
Mamma Becca, jag älskar dig!

Jag trodde att jag skulle smälta!
Jordan sa imorse att vi han skulle sakna mig jätte mycket!
Och att det inte var så länge tills han skulle komma hem till oss igen..
Underbara barn, ni är allt!<3
De sa ju samma saker till sin pappa också, men det värmde extra att de tycker så mycket om mig!

Jag kan inte ha fått en bättre familj.
Samuel, Jordan & Nikolina, ni är allt för mig!



Kommentarer
frida

&&&&&JAG ! :D <3

2009-09-28 @ 17:05:32
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0