En underbart fin höstdag..

Godmorgon godmorgon!

Jag har nyss vaknat :)
Satt på tvn för o se om det fanns nå o kika på det.
Icke sa nicke. Ingenting!
Så då hamnade jag här..
I väntan på att jag ska äta frukost..
Jag kan nämligen inte äta frukost på en gång när jag vaknar så :)

Idag tror jag att det kommer att bli en UNDERBART fin höstdag :)
Ska nog ta min kamera och gå ut och fota lite kanske?
Om jag får tid över sedan :)
Ska ju till köpis (valbo) och leta höstjacka :)
Vi får väl se, vad jag hittar :)

Så, vad ska ni hitta på idag då?
Har ni planerat något speciellt?
Har ni match eller ska ni shoppa, precis som jag kanske? :)
Kommentera! :)

Nu ska jag iallafall gå ut och koka ägg och fixa frukost :)
Ha en bra dag!
Kramis


Kommentarer
Ellinore

Hej Rebecka!

Har inte så mycket för mig idag heller. Tänkte ta en cykeltur i fina vädret och kolla lite.. sen ikväll får vi se.. blir väl någon bra film:).. Hoppas du hittar en fin jacka!:)

2009-09-19 @ 12:10:50
S A N D R A T J U L I N S

suuperfin blogg :)



kolla in dagens låt med Nick Pitera (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/nick-pitera-happy-leona-lewis-cove.html#comment

2009-09-19 @ 17:39:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0