Fredagar = Skola? NEJ TACK!

hej people!

jag sitter i skolan nu, och det är säääämst!
Fredagar vill man bara vara hemma och ligga i soffan och mysa!
Det skulle ju vara underbart :) Ligga under en filt och kika på någon dålig gammal dokusåpa som typ "Våra bästa år" eller nått i den stilen. Eller kanske bara en bra film :)

Men icke sa nicke, istället ska man sitta i skolan och försöka vara duktig.
Suck :(

Det känns värdelöst just nu, men är väl bra i längden antar jag?
Haha! Iallafall så vet jag inte riktigt vad som händer idag.
Älsklingen ska iväg o fiska på eftermiddagen tror jag.
Själv har jag ingen aning om vad som händer :)
Och kvällen kommer väl bara att bestå av myspys i sängen framför en film tror jag bestämt :)

Jag saknar min lille prins och min lilla prinsessa <3
Usch va jobbigt det är när de inte är hemma och busar med mig och Samuel!
Så otroligt tomt :'(

Men men, på måndag är de hemma igen!
Så uunndeeeerbart! :)
<3

Nu ska jag iallafall, FÖRSÖKA jobba lite innan lunch.
För sen har vi bara Naturkunskap och så slutar vi 13.30 :)
Får nöja mig med en ledig eftermiddag iallafall :)

Hoppas ni får en bra dag!
Skriver kanske senare om jag har tid :)

Kramis
sjkas



Kommentarer
frida

sv: va har jag gjort ? fattar inte :p haha

2009-09-18 @ 12:40:44
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0