Handboll i Smedjebacken & en massa bus<3

heyy!

Jag har inte direkt så mkt tid till att uppdatera den här helgen!
Får se hur det blir i veckan, men får nog mer tid då iallafall :)

Älsklingen jobbar ju eftermiddag så vi har inga kids i veckan, vilket innebär lite mer tid.
Men det blir så tomt :( Önskar att de kunde bo hos oss jämt!<3

Natten till onsdag åker mamma, Tommy, Moster Anneli, Bror Ramzi, Jonna och några fler till Tunisien.
Jag får inte följa med :'(

Bläääääääää!

Ska fan dit nästa höst ist! Hoppas iallafall att de får det bra :)
Nästa helg ska jag och kärleken bo här i huset hos mamsen!
Blir nice det! :)<3

Idag har jag, älskling & barnen varit till Smedjebacken och kikat handboll!
Var underbart :)
Mycket busbusbus!

Imorgon ska jag klippa mig :)


Nu ska jag ringa älskling.
Ha det bra!

Puss
älska


Kommentarer
DAVID

Gokväll:)



Haft en skön helg?

2009-09-27 @ 19:59:28
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0