Handbollsträningar & bullbak .. :)

Hej bloggen!

Var en liten tjej på minihandbollen idag, suck!
Tråkigt när de är så lite folk!
Men hoppas på bättre till nästa vecka iallafall :)

Jag har ätit omelett till lunch och så har mamma och lillasyster bakat bullar :)
Vaniljbullar! JAG ÄLSKAR DET!


Så jag har smakat en sån ;) Haha!
Om typ tio min ska jag åka på nästa träning!
Damträning! Men de blir skoj de :)
Om de kommer nå folk vill säga, hoppas de! :)

Så är de!
Men ska byta om och fixa lite nu jag :)
Ska köra ner till träningen ;)
YEAAHHH!

Ha en bra dag!
Skriver antagligen senare.
Kramis


Vill kunna använda min jacka snart!!!! ;)


Kommentarer
FRIDA - It´s all about me

Har du haft en bra helg? :)

2009-09-20 @ 13:45:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0