Hur fan tänker folk?

Hoppas att DU läser det här!
Nu är det såhär, att du bara TROR att du ska få träffa MIN fästman själv.
Du vet väl att VARENDA sms som du skickar till honom, skickar han vidare till mig.
Och du tror att du ska "prata" ut med honom när jag inte är med.
Alltså fatta?! Han vill inte träffa dig själv, och "prata ut". Han tyckte precis som jag att vi kunde ge dig en chans.
Och den enda anledningen till att vi tänkte åka till dig är för att JAG tyckte synd om dig för att du skulle sitta hemma själv. Och det ångrar jag stort nu.
Du typ säger till S att du inte hoppas att jag är arg på DIG, men om jag säger såhär:
Om du håller på som du gör nu, så tycker jag inte att det är ett dugg jävla konstigt att du sitter därhemma i din lägenhet, SJÄLV!

Åååååh! Jag blir så jävla trött på sånt där folk.
(Dessutom folk som tycker synd om sig själv! SUCK!!! Försöker man vara snäll, men då jävlar! Äsch, jag ska nog sluta vara snäll och sluta tro bra grejer om folk alltså!!)

Det handlar inte om att S inte ska få åka till nån polare själv.
Men skärpning er andra alltså!

suck!
Nu ska jag hoppa in i duschen, fan va skönt!


it's you and me now

Det är du och jag älskling<3


Kommentarer
FRIDA - It´s all about me

sv; Okej :D

Min helg var jättebra! :)

2009-09-20 @ 19:34:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0