huvudvärk..

heey people!

jag är sån GRYM huvudvärk.
riktigt tråkigt..
menmen
har ätit lite dåligt idag :/
så får väl skylla mig själv.

men nu är det snart käk :)
korvstroganoff o ris :) MUMS!
sen ska jag nog flytta lite grejer.
ska ju byta rum här hemma. (hos mamma)
så jävla trött på mitt STORA rum.
vill ha ett litet rum.
mysigare :)

så är det :)
sitter och kikar lite lägenheter till mig och kärleken.
får se vad jag hittar :)
sitter och kikar lite andra saker med (HEMLISAR!!!)
:)

nu ska jag kika på lite bilder här på datorn.
kolla lite bloggar och sedan ska jag nog gå och käka :)

saknar min
älskling som jobbar eftermiddag!
får träffa honom typ 22.30 när han kommer hem iallafall :)

ha en underbar dag allihopa nu iallafall :)
förresten, imorgon ska jag iväg och fixa mina bryn och fransar hos Annie också.
Kl. 12.00 :)
sen börjar skolan 13.15
ögon

PUSS

rebecca

SAKNAR JORDAN & NIKOLINA!!!


Kommentarer
frida

sv: hehehe klart vi är! :DDDDDDDDDDDDD

2009-09-07 @ 18:37:20
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0